maanantai 11. kesäkuuta 2012

Mitä tämä nyt on?

Tämä meinaan:

Ei kai kuukaudessa voi olla kahta ovista? Tuosta ensimmäisestä oviksesta olin omasta mielestäni ihan varma. Olihan siinä limat, ovistesti ja saniaistestikin mun puolella. Lämpötilojen lasku ei ollut kovinkaan hurja, mutta ne tekivät sen kumminkin.
Sitten kiertopäivänä 33 ja 34 onkin hedelmällistä limaa ja 34pv lämmöt laskevat. Mittaus aikataulu tosin heittää tässä kohtaa, mutta luulen tuon olevan paikkansa pitävä joka tapauksessa. Ja sen jälkeen lämmöt lähtevät nousuun.
FF näyttää että kiertopäivänä 44 olisi ollut ovis (mutta FF näyttää nämä jutut aina mun kohdallani väärin). En tietenkään tässä "toisessa oviksessa" katsonut mikroskoopilla tai tehnyt ovistestiä, koska ihan oikeasti kuvittelin oviksen jo menneen...

Nyt siis kiertopäivä 47, eikä menkkoja kuulu... Odotin niiden alkavan 5.6.
Olisiko ihan mahdoton ajatus että olen tullut tuosta "ensimmäisestä oviksesta" raskaaksi, vaikka lämmöt eivät olekkaan pysyneet ylhäällä? Ja lämmöt sitten nyt vasta pompsahtavat jotenkin? Voisiko se olla mahdollista?

5 kommenttia:

  1. Kylläpäs on omituista :) Itselläni tässä kierrossa hämmennystä aiheuttaa sama asia. Luulin oviksen jo meneen, koska oli alavatsalla tuntemuksia ja halut olivat huipussaan. Lämmöt nousivat inasen pariksi päiväksi ja sitten laskivat takaisin sinne, missä olivat olleet. Vähän niinkuin sinullakin, mutta kiertoni ei kyllä ihan vielä lähene loppuaan. Oletko tehnyt raskaustestiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raskaustestiä en vielä ole tehnyt, kun ei ole ollut raskaustuntemuksia. Mä esikoista tehdessä olin niiden suurkuluttaja ja lopulta päätin etten testaa ennen kuin olen itse melkein varma raskaudesta. Niin mä päätin tästä kakkosestakin nyt. On itsellä paljon vapaampi olo :)

      Poista
  2. Tuo on järkevästi ajateltu. Ei se muutamasta viikosta ole kiinni ja kyllä niihin testeihin rahaa uppoaa, jos alkaa heti testaamaan, kun vähänkin epäilys herää.

    Itse olen odotellut lämpöjen nousua, koska mielestäni ovis meni jo. Ne eivät vaan nouse ja olenkin alkanut epäillä, että ovuloinko ollenkaan? Voikohan anovulatorisessa kierrossa olla kuitenkin kovat halut ja alavatsalla tuntemukset ns. ovulaation aikoihin?

    VastaaPoista
  3. Tiedätkö muuten miksi FF tekee välillä tuohon kuvaajaan valkoisia ja välillä sinisiä palloja? Minulla pallot ovat olleet sinisiä, mutta eilen FF teki pallosta valkoisen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo valkoiset pallot ovat "väärään aikaan" mitattuja lämpötiloja ja siniset "oikeaan aikaan" mitattuja. Eli jos tavallisesti mittaat lämmön vaikkapa 6.00 ja seuraavana päivänä vasta klo 7, niin sille päivälle tulee valkoinen pallo.
      Käsittääkseni lämpötilojen mittaus ajankohdalla saa olla korkeintaan puolentunnin ero, jotta valkoisia palloja ei tule.

      Poista